Technická podpora

Technická podpora

Informace o službách technické podpory produktů Siemens PLM Software naleznete na stránce centrálního střediska technické podpory GTAC (Global Technical Acces Center), která je provozována centrálou v USA. Informace jsou denně aktualizovány na základě zkušeností zákazníků po celém světě. Podpora a nástroje jsou dostupné na adrese: http://support.ugs.com/. Pro přístup je nutný WebKey účet.

piracyInformační databáze problémů a řešení - znalostní databáze GTAC přístupná on-line, 24 hodin denně. Jedná se o znalostní databázi, která je denně aktualizována novými dotazy a aktuálními technickými informacemi.

Zpravodaje o softwarových novinkách (SFB) - zpravodaje vás informují o technických tipech, aktualizacích, náhradních řešeních a certifikacích hardwaru a softwaru. Zpravodaje jsou dostupné pomocí vyhledávače znalostní databáze UGSolutions nebo registrací do SFBMAIL distribučního seznamu.

Stav nahlášených problémů (PR) - událost (IR), která odhalí softwarovou chybu je převedena na status Nahlášený problém (PR) a odeslána vývojářům k opravě. Zákazník, který chybu zalogoval, je informován prostředníctvím e-mailu o průběhu řešení.

Sledování stavu - on-line stav hlášení Webový nástroj pro sledování hlášení QTAC umožňuje zákazníkům nahlédnout do databáze podpory a zjistit aktuální stav svých nahlášených problémů. Při vstupu do aplikace je použita jednoduchá kontrola přístupu, která slouží jako záruka pro zachování soukromí všech zákaznických údajů.

Stahování a odesílání souborů -  z našich stránek máte možnost stahovat a odesílat soubory pomocí FTP nebo HTTP.

Přehled certifikací - průvodce aktuálně podporovaných verzí operačních systémů, podporovaných softwarových produktů, grafických karet a hardware. Naleznete zde aktuální i historické informace o certifikovaných systémech a konfiguracích všech našich produktů.

Dokumentace - přístup k on-line dokumentům včetně Poznámek k verzím, Uživatelským příručkám, README souborům, Tutoriálům, Cvičením a dalším technickým informacím.

Diskusní skupiny a konference - na diskuzních fórech a konferencích se můžete podělit o své zkušenosti, vyjádřit svůj názor nebo se zeptat ostatních uživatelů a našich odborníků na to, co vás zajímá.

Generování standardních a nouzových licencí - tento nástroj generuje elektronickou kopii vaší licence nebo hesla produktu potřebného pro spuštění softwaru. Také můžete požádat o nouzový licenční soubor platný po dobu 7 dní na jakémkoliv počítači.